Gósy Mária a beszédészlelés és beszédmegértés folyamatának vizsgálatára kidolgozta az ún. GMP diagnosztikai módszert.

10 elem megjelenítése a 48-ből

Darabszám:
Rendezés:
Sorrend:

A gyermekek általában imádnak mozogni. A mozgás fejleszti az idegpályákat, viszont a mai mozgásszegény környezetben a gyermekek nem tudják spontán módon megkapni mindazt az idegrendszeri ingerlést, amire fejlődésükhöz szükségük van. A mozgásterápiák…

34 éve óvodapedagógusként dolgozom egy horvát nemzetiségű óvodában, nyelv- és beszédfejlesztő szakvizsgával rendelkezem, illetve minősített Kulcsár mozgásterápiás fejlesztő vagyok. Személyre szabott, egyéni terápia keretein belül foglalkozom olyan…

Gyógypedagógus Tanulásban Akadályozottak Pedagógiája Szakos Tanár, Mozgás- és Beszédfejlesztő vagyok. Főállásban egy rehabilitációs intézményben dolgozom fejlesztőpedagógusként. Másodállásban gyerekekkel foglalkozom, óvodára-, iskolára felkészítést,…

László Ágnes tanító-fejlesztőpedagógus vagyok. A Fimota Központban elsősorban beszédészlelés- beszédértés területén korukhoz képest elmaradást mutató gyerekek fejlesztésével foglalkozom, melynek egyik eleme az AIT hallástréning.

Gyógypedagógus – logopédus vagyok, diagnosztikával és terápiával egyaránt foglalkozom. Fő profilom a beszédindítás, a nyelvi zavar kezelése, a beszédészlelés- és beszédmegértés fejlesztése, az artikuláció javítása, de rendelkezem hallássérült-…

Weiszburg Júlia vagyok, gyógypedagógus-logopédus, NILD terapeuta. Szeretem a szakmámat, mert sokszínű és változatos. Élvezem, hogy embereket kísérhetek a fejlődésük útján, hogy a különböző esetek gondolkodásra késztetnek. Az ELTE Bárczi Gusztáv…

Tanulási/CogniPlus terapeuta, tanító, óvodapedagógus, komplex mozgásterápiás fejlesztő, képességfejlesztő tanácsadó vagyok. Ovis korosztálytól a felnőttekig egyaránt fogadok tanulási és magatartási nehézséggel küzdőket. Kicsiknél mozgásos és…