A terápia célja a részképesség gyengeségek következtében kialakuló tanulási zavar megelőzése. Az eljárás pszichológiai ismeretekre épülő kognitív fejlesztő terápia. Elve, hogy azon a szinten kell kezdeni a fejlesztést, ahol a gyerek tart. Ahol a kognitív képesség még megfelelően működik. Akkor is innen indul a fejlesztés, ha ez a szint a gyermek életkorához képest igen alacsony.

10 elem megjelenítése a 24-ből

Darabszám:
Rendezés:
Sorrend:

2001-ben végeztem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán. Logopédus és hallássérültek pedagógiája szakos terapeuta vagyok. Az elmúlt években sok tanfolyamot elvégeztem. GMP, Sindelar, Kulcsár- féle mozgásterápia, illetve 2016-ban szakvizsgát…

Diszlexia prevenció, reedukáció, figyelemfejlesztés Cogniplus terápiával, NILD terápia, iskolaelőkészítő foglalkozások, csoportos mozgásfejlesztés 1985 óta pedagógusként, 2000 -ől fejlesztő pedagógusķént dolgozom. Olvasás, szövegértéssel kapcsolatos…

Gyógypedagógus, logopédus, óvodapedagógus és tanító diplomával tartok fejlesztő órákat. 4 évig dolgoztam a Bhrg Alapítványnál, majd a 2. Kerületi Pedagógiai Szakszolgálatnál. Harmadik lányom születése után létrehoztam a Mocorgóház fantázianevű…

Rátai Roberta Réka vagyok, Mozgásfejlesztő pedagógus. Pindur Tanoda segítségére lehet Önnek és Gyermekének megszületésétől fogva, ha: – gyermeke eltér a többiekétől, – elmaradás észlelhető beszédfejlődésben és mozgásban, – gyermeke…

Gyógypedagógus, rehabilitációs úszás oktató vagyok. 2006 óta személyre szabott, egyéni terápia, illetve kiscsoportos foglalkozások keretein belül foglalkozok idegrendszeri, illetve iskolaéretlen óvodás, valamint tanulási nehézségekkel, figyelmi…

Gyógypedagógus – logopédus vagyok, diagnosztikával és terápiával egyaránt foglalkozom. Fő profilom a beszédindítás, a nyelvi zavar kezelése, a beszédészlelés- és beszédmegértés fejlesztése, az artikuláció javítása, de rendelkezem hallássérült-…

A Wekerlei Fejlesztőműhely már több mint 10 éve várja azokat a 3 és 18 év közötti gyerekeket, akik mozgásukban, beszédfejlődésükben elmaradtak, vagy tanulási (dyslexia,daygráfia, dyskalkúlia), magatartásbeli zavarral küzdenek (hyperaktivitás, ADHD),…