A terápia célja a részképesség gyengeségek következtében kialakuló tanulási zavar megelőzése. Az eljárás pszichológiai ismeretekre épülő kognitív fejlesztő terápia. Elve, hogy azon a szinten kell kezdeni a fejlesztést, ahol a gyerek tart. Ahol a kognitív képesség még megfelelően működik. Akkor is innen indul a fejlesztés, ha ez a szint a gyermek életkorához képest igen alacsony.

10 elem megjelenítése a 24-ből

Darabszám:
Rendezés:
Sorrend:

2001-ben végeztem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán. Logopédus és hallássérültek pedagógiája szakos terapeuta vagyok. Az elmúlt években sok tanfolyamot elvégeztem. GMP, Sindelar, Kulcsár- féle mozgásterápia, illetve 2016-ban szakvizsgát…

Diszlexia prevenció, reedukáció, figyelemfejlesztés Cogniplus terápiával, NILD terápia, iskolaelőkészítő foglalkozások, csoportos mozgásfejlesztés 1985 óta pedagógusként, 2000 -ől fejlesztő pedagógusķént dolgozom. Olvasás, szövegértéssel kapcsolatos…

Gyógypedagógus, logopédus, óvodapedagógus és tanító diplomával tartok fejlesztő órákat. 4 évig dolgoztam a Bhrg Alapítványnál, majd a 2. Kerületi Pedagógiai Szakszolgálatnál. Harmadik lányom születése után létrehoztam a Mocorgóház fantázianevű…

Rátai Roberta Réka vagyok, Mozgásfejlesztő pedagógus. Pindur Tanoda segítségére lehet Önnek és Gyermekének megszületésétől fogva, ha: – gyermeke eltér a többiekétől, – elmaradás észlelhető beszédfejlődésben és mozgásban, – gyermeke…

Lázár Anita vagyok, a Szinapszis Fejlesztő Központ vezetője, terapeutája. 3 éves kortól foglalkozom gyermekek és felnőttek felmérésével, komplex fejlesztésével, terápiás kezelésével. Ismereteimet, kompetenciáimat igyekszem folyamatosan bővíteni,…

Gyógypedagógusként és logopédusként szívesen foglalkozom tanulási nehézséggel, figyelemzavarral küzdő gyermekekkel.

A gyermekek általában imádnak mozogni. A mozgás fejleszti az idegpályákat, viszont a mai mozgásszegény környezetben a gyermekek nem tudják spontán módon megkapni mindazt az idegrendszeri ingerlést, amire fejlődésükhöz szükségük van. A mozgásterápiák…