A terápia célja a részképesség gyengeségek következtében kialakuló tanulási zavar megelőzése. Az eljárás pszichológiai ismeretekre épülő kognitív fejlesztő terápia. Elve, hogy azon a szinten kell kezdeni a fejlesztést, ahol a gyerek tart. Ahol a kognitív képesség még megfelelően működik. Akkor is innen indul a fejlesztés, ha ez a szint a gyermek életkorához képest igen alacsony.

10 elem megjelenítése a 29-ből

Darabszám:
Rendezés:
Sorrend:

17 éve dolgozom óvodapedagógusként, és több, mint 6 éve vagyok TSMT terapeuta. Állapot és Mozgásvizsgálattal, valamint Longitudinális komplex vizsgálattal végzek diagnosztikát. Egyéni és csoportos terápiát is tartok, elsősorban 2-10 éves korú…

Diagnosztikával foglalkozom, valamint Alapozó terápiával, Sindelar terápiával, Diszkalkulia prevencióval és diszkalkulia reedukációval, Iskolára felkészítéssel. Elérhetőségeim: 6000 Kecskemét, Akadémia körút 2.; 2750 Nagykőrös, Csalogány u.2.

2012 óta dolgozom a BHRG Alapítványnàl. Alapképzettségem tanítónő. Dyscalculia terápiával is foglalkozom.

Rákospalotai fejlesztő központban várom az esetleges problémával élő gyermekeket 2,5 éves kortól.

A June Fejlesztőházban csecsemőkortól az alsó tagozatig a komplex fejlesztés kiterjed a mozgásra, a beszédindításra, majd a beszédre, bizonyos életkortól a rajzoló-, író mozgásokra, ritmusra, térben való eligazodásra, a figyelemzavar, hiperaktivitás…

Több mint tíz évvel ezelőtt fogalmazódott meg bennem a saját fejlesztőház nyitása iránti vágy. Azóta sokat tanultam, rengeteg tapasztalatot szereztem, és 2016 szeptemberében az álmom valóra vált. Jelenleg két helyszínen, több szakemberrel együtt…

Több mint tíz évvel ezelőtt fogalmazódott meg bennem a saját fejlesztőház nyitása iránti vágy. Azóta sokat tanultam, rengeteg tapasztalatot szereztem, és 2016 szeptemberében az álmom valóra vált. Jelenleg két helyszínen, több szakemberrel együtt…

25 éve dolgozom fejlesztő pedagógusként szinte valamennyi korosztállyal. A diszfunkciósan működő részképességek felmérése után egyénre szabott fejlesztési terv mentén, bizalmi kapcsolat kiépítése mellett komplexen, rendszerszemléletben végzem a…

25 éve dolgozom fejlesztő pedagógusként szinte valamennyi korosztállyal. A diszfunkciósan működő részképességek felmérése után egyénre szabott fejlesztési terv mentén, bizalmi kapcsolat kiépítése mellett komplexen, rendszerszemléletben végzem a…