Diszlexia prevenciós olvasás tanulás A Meixner-módszer sajátosságai: • A módszer gyógypedagógiai terápiás indíttatású. • Maximálisan alkalmazkodik egy-egy diszlexiás, vagy diszlexia-veszélyeztetett gyermek egyéni haladási tempójához. • A hang-látás-mozgás egységéből adódóan feltétele a beszédhangok helyes ejtése. • A többi módszertől eltérő betűsorrendet tanít. • Más módszernél alaposabban dolgozza ki az olvasástanítás lépéseit.

10 elem megjelenítése a 30-ből

Darabszám:
Rendezés:
Sorrend:

25 éve dolgozom fejlesztő pedagógusként szinte valamennyi korosztállyal. A diszfunkciósan működő részképességek felmérése után egyénre szabott fejlesztési terv mentén, bizalmi kapcsolat kiépítése mellett komplexen, rendszerszemléletben végzem a…

Diszlexia prevenció, reedukáció, figyelemfejlesztés Cogniplus terápiával, NILD terápia, iskolaelőkészítő foglalkozások, csoportos mozgásfejlesztés 1985 óta pedagógusként, 2000 -ől fejlesztő pedagógusķént dolgozom. Olvasás, szövegértéssel kapcsolatos…

Gyógypedagógus, logopédus, óvodapedagógus és tanító diplomával tartok fejlesztő órákat. 4 évig dolgoztam a Bhrg Alapítványnál, majd a 2. Kerületi Pedagógiai Szakszolgálatnál. Harmadik lányom születése után létrehoztam a Mocorgóház fantázianevű…

Gyógypedagógusként olyan gyermekekkel, fiatalokkal foglalkozom, akik tanulási nehézséggel, tanulási zavarral vagy akadályozottsággal küzdenek. Terápiás munkámban a gyermekek egyéni sajátosságait, a szülőkkel való folyamatos együttműködést és az…

Óvodapedagógusként kezdtem pályámat, majd tanítóként, történelem tanárként tevékenykedtem. Az évek múlásával a kihívás iránti igény mellett fontos szerepet kapott munkám folyamán az eltérő képességű gyermekek fejlesztésének, segítésének igénye, mert…

„ Abban hiszünk, hogy minden gyermek képes tanulni és minden gyermeknek jár értelmi és érzelmi képességeinek optimális kibontakoztatása. És azért tevékenykedünk, hogy a gyerekek is tudják, hogy képesek rá. “

A gyermekek általában imádnak mozogni. A mozgás fejleszti az idegpályákat, viszont a mai mozgásszegény környezetben a gyermekek nem tudják spontán módon megkapni mindazt az idegrendszeri ingerlést, amire fejlődésükhöz szükségük van. A mozgásterápiák…

A Budapest, II.kerületi Napraforgóházban 0-14 éves korú gyermekeket várunk komplex képességfelmérésre és fejlesztésre. Fontosnak tartjuk a széleskörű fejlesztési lehetőséget, hogy a gyermek és a család minél komplexebb ellátásba részesülhessen. AIT/…

3. gyerekemmel gyesen lévő anyuka vagyok. A gyest megelőzően egy bentlakásos iskolában alsó tagozatos gyerekeket tanítottam. Az olvasás és írás tanítás itt Meixner módszerrel történik, így ilyen irányú végzettségem van. Ezen kívül szeretnék Nild…

Gyógypedagógus-logopédus vagyok. Az Újpesti Egymiben dolgozom, autista csoportban. Fejlesztek autista, értelmileg akadályozott és részképesség problémás gyermekeket. Nild terapeuta, Meixner terapeuta vagyok. Logopédusként foglalkozom még…