Diszlexia prevenciós olvasás tanulás A Meixner-módszer sajátosságai: • A módszer gyógypedagógiai terápiás indíttatású. • Maximálisan alkalmazkodik egy-egy diszlexiás, vagy diszlexia-veszélyeztetett gyermek egyéni haladási tempójához. • A hang-látás-mozgás egységéből adódóan feltétele a beszédhangok helyes ejtése. • A többi módszertől eltérő betűsorrendet tanít. • Más módszernél alaposabban dolgozza ki az olvasástanítás lépéseit.

10 elem megjelenítése a 31-ből

Darabszám:
Rendezés:
Sorrend:

2011 óta foglalkozom iskolaéretlen, megkésett beszédfejlődésű óvodások, valamint figyelem-, viselkedési-, és tanulási zavaros kisiskolások komplex fejlesztésével: Alapozó terápiával, Nild terápiával. Beszédészlelés-és beszédértés vizsgálat alapján…

Hofferné Dér Edit vagyok,2011 óta foglalkozom iskolaéretlen, megkésett beszédfejlődésű óvodások, valamint figyelem-, viselkedési-, és tanulási zavaros kisiskolások komplex fejlesztésével: Alapozó terápiával, Nild terápiával. Beszédészlelés-és…

Szücs Rita vagyok.Több éves egészségügyi és gyógypedagógiai tapasztalattal és Európában is újnak számító terápiák alkalmazásával szeretnék gyermekének és Önnek segíteni. Végzettségeim: Gyógypedagógus-tanár ( tanulásban akadályozottak szak) INPP…

20 évig dolgoztam nevelési tanácsadóban, ill. pedagógiai szakszolgálatban fejlesztőpedagógusként. Tanulási nehézséggel küzdő gyerekek felmérésével, prevenciós és korrekciós fejlesztésével foglalkozom 5-18 éves korig. Amennyiben a problémák…

Meleg-határozott pedagógiai attitűddel munkám során igyekszem új idegi ösvényeket kialakítani, amelyek olyan viselkedéseket hoznak létre, melyek jól kiszolgálják a tanulási folyamatot, és kiiktatják a régi, destruktív mintákat. A gyermekfejlesztést…

25 éve dolgozom fejlesztő pedagógusként szinte valamennyi korosztállyal. A diszfunkciósan működő részképességek felmérése után egyénre szabott fejlesztési terv mentén, bizalmi kapcsolat kiépítése mellett komplexen, rendszerszemléletben végzem a…

25 éve dolgozom fejlesztő pedagógusként szinte valamennyi korosztállyal. A diszfunkciósan működő részképességek felmérése után egyénre szabott fejlesztési terv mentén, bizalmi kapcsolat kiépítése mellett komplexen, rendszerszemléletben végzem a…

Diszlexia prevenció, reedukáció, figyelemfejlesztés Cogniplus terápiával, NILD terápia, iskolaelőkészítő foglalkozások, csoportos mozgásfejlesztés 1985 óta pedagógusként, 2000 -ől fejlesztő pedagógusķént dolgozom. Olvasás, szövegértéssel kapcsolatos…

Gyógypedagógus, logopédus, óvodapedagógus és tanító diplomával tartok fejlesztő órákat. 4 évig dolgoztam a Bhrg Alapítványnál, majd a 2. Kerületi Pedagógiai Szakszolgálatnál. Harmadik lányom születése után létrehoztam a Mocorgóház fantázianevű…

Gyógypedagógusként olyan gyermekekkel, fiatalokkal foglalkozom, akik tanulási nehézséggel, tanulási zavarral vagy akadályozottsággal küzdenek. Terápiás munkámban a gyermekek egyéni sajátosságait, a szülőkkel való folyamatos együttműködést és az…