10 elem megjelenítése a 25-ből

Darabszám:
Rendezés:
Sorrend:

Konduktorként végeztem 2010ben. Alapozó terápiával, GMP-GOH-val, AIT-vel kiegészítve dolgozom mozgásfejlesztőként. Korosztály: babák,ovisok,alsó-felső tagozat.

2005-ben végeztem el Alapozó Terápiák Alapítvány- mozgásterapeuta képző tanfolyamát. Végzettségem szerint tanító és fejlesztő,differenciáló pedagógus vagyok.

Gyógypedagógus, logopédus, óvodapedagógus és tanító diplomával tartok fejlesztő órákat. 4 évig dolgoztam a Bhrg Alapítványnál, majd a 2. Kerületi Pedagógiai Szakszolgálatnál. Harmadik lányom születése után létrehoztam a Mocorgóház fantázianevű…

A családias és vidám légkört biztosító Bagolyzugban, szakképzett és nagy tapasztalattal rendelkező pedagógusaink mozgásterápiák, tanulási formák és szabadidős tevékenységek széles választékát kínálják, hogy a gyermekek a lehető legjobban fejlődjenek…

Közel 14 éve foglalkozok speciális gyerekekkel ( hiperaktív, autista, ADHD, tanulásban akadályozottakkal.) , mint testnevelő tanár. Az évek alatt folyamatosan képeztem magam , hogy ezeknek a gyerekeknek egy speciálisabb mozgásformát , illetve a…

Szigetszentmiklóson és környékbeli településeken ,(Halásztelek, Taksony, Dunaharaszti, Tököl, Szigethalom, Dunavarsány, Majosháza, Kiskunlacháza) utazó fejlesztő pedagógusként tartok NILD (I_II_III) terápiát, Alapozó csoportos fejlesztő tornát …

Gyógypedagógusként és logopédusként szívesen foglalkozom tanulási nehézséggel, figyelemzavarral küzdő gyermekekkel.

“Mozgásterapeutaként főleg  ADHD-s gyerekek, iskola éretlen ovisok, tanulási problémákkal küzdő kisiskolások komplex vizsgálatát és fejlesztését/terápiáját vállalom. Elsősorban az alapozó terápia módszerét alkalmazom a fejlesztések során.…

Montessori óvodapedagógusi végzettséggel rendelkező Alapozóterapeuta és Homloklebenytréner vagyok. Ez utóbbi specializációt az alapozóterápiás órák kiegészítéseként használom. Az idegrendszer-érlelő mozgásterápia mellet foglalkozom Beszédpercepciós…

A gyermekek általában imádnak mozogni. A mozgás fejleszti az idegpályákat, viszont a mai mozgásszegény környezetben a gyermekek nem tudják spontán módon megkapni mindazt az idegrendszeri ingerlést, amire fejlődésükhöz szükségük van. A mozgásterápiák…