Diszlexia prevenciós olvasás tanulás A Meixner-módszer sajátosságai: • A módszer gyógypedagógiai terápiás indíttatású. • Maximálisan alkalmazkodik egy-egy diszlexiás, vagy diszlexia-veszélyeztetett gyermek egyéni haladási tempójához. • A hang-látás-mozgás egységéből adódóan feltétele a beszédhangok helyes ejtése. • A többi módszertől eltérő betűsorrendet tanít. • Más módszernél alaposabban dolgozza ki az olvasástanítás lépéseit.

10 elem megjelenítése a 29-ből

Darabszám:
Rendezés:
Sorrend:

20 évig dolgoztam nevelési tanácsadóban, ill. pedagógiai szakszolgálatban fejlesztőpedagógusként. Tanulási nehézséggel küzdő gyerekek felmérésével, prevenciós és korrekciós fejlesztésével foglalkozom 5-18 éves korig. Amennyiben a problémák…

Meleg-határozott pedagógiai attitűddel munkám során igyekszem új idegi ösvényeket kialakítani, amelyek olyan viselkedéseket hoznak létre, melyek jól kiszolgálják a tanulási folyamatot, és kiiktatják a régi, destruktív mintákat. A gyermekfejlesztést…

Buda belvárosában a Móricz Zsigmond körtéren várjuk a kis manókat 3 hónapos kortól 16 éves korig. Beszédfejlesztés,  TSMT mozgásfejlesztés, grafo- és finommotorika, figyelem fejlesztés, tanulás segítés, korrepetálás, iskola előkészítés, iskolai…

A gyermekek általában imádnak mozogni. A mozgás fejleszti az idegpályákat, viszont a mai mozgásszegény környezetben a gyermekek nem tudják spontán módon megkapni mindazt az idegrendszeri ingerlést, amire fejlődésükhöz szükségük van. A mozgásterápiák…

3. gyerekemmel gyesen lévő anyuka vagyok. A gyest megelőzően egy bentlakásos iskolában alsó tagozatos gyerekeket tanítottam. Az olvasás és írás tanítás itt Meixner módszerrel történik, így ilyen irányú végzettségem van. Ezen kívül szeretnék Nild…

Gyógypedagógus – logopédus vagyok, diagnosztikával és terápiával egyaránt foglalkozom. Fő profilom a beszédindítás, a nyelvi zavar kezelése, a beszédészlelés- és beszédmegértés fejlesztése, az artikuláció javítása, de rendelkezem hallássérült-…

TSMT I-II terapeuta, korai fejlesztés és alapozó terápiával foglalkozom. Emellett NILD terpiával óvodás és kisiskolások fejlesztését is vállalom. AIT/FST terápiát ettől az évtől kezdtem meg. Egyéb: Színes Sárkány Csoport vezetőjeként 5-12 éves korú…

A stúdióba várjuk pösze,dadogó iskolások közül dyslexia,diszgráfia, felzárkóztatásra, fejlesztésre várókat.

Gyógypedagógus-logopédus vagyok. Az Újpesti Egymiben dolgozom, autista csoportban. Fejlesztek autista, értelmileg akadályozott és részképesség problémás gyermekeket. Nild terapeuta, Meixner terapeuta vagyok. Logopédusként foglalkozom még…

Vállalkozásomat gyógypedagógusként azért hoztam létre -15 éves szakmai tapasztalattal a hátam mögött – hogy hatékonyan tudjak segíteni a tanulási nehézségek/zavarok diagnosztizálásában, megelőzésében és terápiáiban a hozzám forduló…