Diszlexia prevenciós olvasás tanulás A Meixner-módszer sajátosságai: • A módszer gyógypedagógiai terápiás indíttatású. • Maximálisan alkalmazkodik egy-egy diszlexiás, vagy diszlexia-veszélyeztetett gyermek egyéni haladási tempójához. • A hang-látás-mozgás egységéből adódóan feltétele a beszédhangok helyes ejtése. • A többi módszertől eltérő betűsorrendet tanít. • Más módszernél alaposabban dolgozza ki az olvasástanítás lépéseit.

10 elem megjelenítése a 31-ből

Darabszám:
Rendezés:
Sorrend:

Óvodapedagógusként kezdtem pályámat, majd tanítóként, történelem tanárként tevékenykedtem. Az évek múlásával a kihívás iránti igény mellett fontos szerepet kapott munkám folyamán az eltérő képességű gyermekek fejlesztésének, segítésének igénye, mert…

„ Abban hiszünk, hogy minden gyermek képes tanulni és minden gyermeknek jár értelmi és érzelmi képességeinek optimális kibontakoztatása. És azért tevékenykedünk, hogy a gyerekek is tudják, hogy képesek rá. “

A gyermekek általában imádnak mozogni. A mozgás fejleszti az idegpályákat, viszont a mai mozgásszegény környezetben a gyermekek nem tudják spontán módon megkapni mindazt az idegrendszeri ingerlést, amire fejlődésükhöz szükségük van. A mozgásterápiák…

A Budapest, II.kerületi Napraforgóházban 0-14 éves korú gyermekeket várunk komplex képességfelmérésre és fejlesztésre. Fontosnak tartjuk a széleskörű fejlesztési lehetőséget, hogy a gyermek és a család minél komplexebb ellátásba részesülhessen. AIT/…

3. gyerekemmel gyesen lévő anyuka vagyok. A gyest megelőzően egy bentlakásos iskolában alsó tagozatos gyerekeket tanítottam. Az olvasás és írás tanítás itt Meixner módszerrel történik, így ilyen irányú végzettségem van. Ezen kívül szeretnék Nild…

Gyógypedagógus-logopédus vagyok. Az Újpesti Egymiben dolgozom, autista csoportban. Fejlesztek autista, értelmileg akadályozott és részképesség problémás gyermekeket. Nild terapeuta, Meixner terapeuta vagyok. Logopédusként foglalkozom még…

Az Eszter-Háza 2014 óta működik. Jól felkészült, tapasztalt szakemberek közös elhatározásából jött létre, azzal a céllal, hogy a hozzánk fordulóknak egy helyen legyen elérhető az a komplex segítség, amely számukra a legmegfelelőbb. Egyéni,-…

1980. óta dolgozom gyógypedagógusként. Eddigi munkám során tapasztalatot szereztem az SNI gyerekek, tanulók ellátásával kapcsolatban a korai fejlesztéstől a szakiskolai korosztályig valamennyi korcsoportra vonatkozóan. Ismereteimet, kompetenciáimat…

Gyógypedagógus – logopédus vagyok, diagnosztikával és terápiával egyaránt foglalkozom. Fő profilom a beszédindítás, a nyelvi zavar kezelése, a beszédészlelés- és beszédmegértés fejlesztése, az artikuláció javítása, de rendelkezem hallássérült-…

TSMT I-II terapeuta, korai fejlesztés és alapozó terápiával foglalkozom. Emellett NILD terpiával óvodás és kisiskolások fejlesztését is vállalom. AIT/FST terápiát ettől az évtől kezdtem meg. Egyéb: Színes Sárkány Csoport vezetőjeként 5-12 éves korú…