Diszlexia prevenciós olvasás tanulás A Meixner-módszer sajátosságai: • A módszer gyógypedagógiai terápiás indíttatású. • Maximálisan alkalmazkodik egy-egy diszlexiás, vagy diszlexia-veszélyeztetett gyermek egyéni haladási tempójához. • A hang-látás-mozgás egységéből adódóan feltétele a beszédhangok helyes ejtése. • A többi módszertől eltérő betűsorrendet tanít. • Más módszernél alaposabban dolgozza ki az olvasástanítás lépéseit.

9 elem megjelenítése a 29-ből

Darabszám:
Rendezés:
Sorrend:

Tanulási és magatartási nehézséggel/zavarral küzdő gyermekek diagnosztizálását és terápiáját vállalom 2018. szeptember végétől. Több évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezem, mint pszichopedagógus. A Meixner-féle diszlexia, diszgráfia és a…

Otthon vagyok a logopédiai terápiában, diagnosztikában, a Meixner módszerben. Szívesen végzek komplex fejlesztőpedagógiai tevékenységet, iskolai felkészítést.

20 évig dolgoztam nevelési tanácsadóban, ill. pedagógiai szakszolgálatban fejlesztőpedagógusként. Tanulási nehézséggel küzdő gyerekek felmérésével, prevenciós és korrekciós fejlesztésével foglalkozom 5-18 éves korig. Amennyiben a problémák…

Meleg-határozott pedagógiai attitűddel munkám során igyekszem új idegi ösvényeket kialakítani, amelyek olyan viselkedéseket hoznak létre, melyek jól kiszolgálják a tanulási folyamatot, és kiiktatják a régi, destruktív mintákat. A gyermekfejlesztést…

Diszlexia prevenció, reedukáció, figyelemfejlesztés Cogniplus terápiával, NILD terápia, iskolaelőkészítő foglalkozások, csoportos mozgásfejlesztés 1985 óta pedagógusként, 2000 -ől fejlesztő pedagógusķént dolgozom. Olvasás, szövegértéssel kapcsolatos…

Gyógypedagógus, logopédus, óvodapedagógus és tanító diplomával tartok fejlesztő órákat. 4 évig dolgoztam a Bhrg Alapítványnál, majd a 2. Kerületi Pedagógiai Szakszolgálatnál. Harmadik lányom születése után létrehoztam a Mocorgóház fantázianevű…

Gyógypedagógusként olyan gyermekekkel, fiatalokkal foglalkozom, akik tanulási nehézséggel, tanulási zavarral vagy akadályozottsággal küzdenek. Terápiás munkámban a gyermekek egyéni sajátosságait, a szülőkkel való folyamatos együttműködést és az…

Óvodapedagógusként kezdtem pályámat, majd tanítóként, történelem tanárként tevékenykedtem. Az évek múlásával a kihívás iránti igény mellett fontos szerepet kapott munkám folyamán az eltérő képességű gyermekek fejlesztésének, segítésének igénye, mert…

„ Abban hiszünk, hogy minden gyermek képes tanulni és minden gyermeknek jár értelmi és érzelmi képességeinek optimális kibontakoztatása. És azért tevékenykedünk, hogy a gyerekek is tudják, hogy képesek rá. “