Diszlexia prevenciós olvasás tanulás A Meixner-módszer sajátosságai: • A módszer gyógypedagógiai terápiás indíttatású. • Maximálisan alkalmazkodik egy-egy diszlexiás, vagy diszlexia-veszélyeztetett gyermek egyéni haladási tempójához. • A hang-látás-mozgás egységéből adódóan feltétele a beszédhangok helyes ejtése. • A többi módszertől eltérő betűsorrendet tanít. • Más módszernél alaposabban dolgozza ki az olvasástanítás lépéseit.

9 elem megjelenítése a 29-ből

Darabszám:
Rendezés:
Sorrend:

2012 óta dolgozom a BHRG Alapítványnàl. Alapképzettségem tanítónő. Dyscalculia terápiával is foglalkozom.

Rákospalotai fejlesztő központban várom az esetleges problémával élő gyermekeket 2,5 éves kortól.

Oligofrén-pszichopedagógia szakos gyógypedagógusként fő munkámban hosszú évek óta dolgozom szakértői bizottság által diagnosztizált, különleges bánásmódot igénylő gyerekekkel: a diagnózis széles spektrumán. Sokféle kiváló kognitív fejlesztő…

Alapítványunk fejlesztő foglalkozásokat biztosít az – állandó ellátottak részére napközbeni ellátás keretén belül 4 éves korig – fejlesztő foglalkozásokat, tématréningeket szervez terápia jelleggel 10 éves korig – komplex…

A June Fejlesztőházban csecsemőkortól az alsó tagozatig a komplex fejlesztés kiterjed a mozgásra, a beszédindításra, majd a beszédre, bizonyos életkortól a rajzoló-, író mozgásokra, ritmusra, térben való eligazodásra, a figyelemzavar, hiperaktivitás…

Otthon vagyok a logopédiai terápiában, diagnosztikában, a Meixner módszerben. Szívesen végzek komplex fejlesztőpedagógiai tevékenységet, iskolai felkészítést.

Gyógypedagógusként olyan gyermekekkel, fiatalokkal foglalkozom, akik tanulási nehézséggel, tanulási zavarral vagy akadályozottsággal küzdenek. Terápiás munkámban a gyermekek egyéni sajátosságait, a szülőkkel való folyamatos együttműködést és az…

Óvodapedagógusként kezdtem pályámat, majd tanítóként, történelem tanárként tevékenykedtem. Az évek múlásával a kihívás iránti igény mellett fontos szerepet kapott munkám folyamán az eltérő képességű gyermekek fejlesztésének, segítésének igénye, mert…

„ Abban hiszünk, hogy minden gyermek képes tanulni és minden gyermeknek jár értelmi és érzelmi képességeinek optimális kibontakoztatása. És azért tevékenykedünk, hogy a gyerekek is tudják, hogy képesek rá. “