Gósy Mária a beszédészlelés és beszédmegértés folyamatának vizsgálatára kidolgozta az ún. GMP diagnosztikai módszert.

10 elem megjelenítése a 55-ből

Darabszám:
Rendezés:
Sorrend:

Logopédusként, beszédtanárként a gyermekek nyelvi fejlesztését a nagyon korai időszaktól nagy örömmel vállalom. Az olvasás írás elsajátításának , illetve a tanulási folyamatok megsegítésében nagy gyakorlatra tettem szert, sajátos szempontból…

Rákospalotai fejlesztő központban várom az esetleges problémával élő gyermekeket 2,5 éves kortól.

Oligofrén-pszichopedagógia szakos gyógypedagógusként fő munkámban hosszú évek óta dolgozom szakértői bizottság által diagnosztizált, különleges bánásmódot igénylő gyerekekkel: a diagnózis széles spektrumán. Sokféle kiváló kognitív fejlesztő…

Fejlesztő pedagógus vagyok. Szakmai tapasztalataimat főleg 10-18 éves fiatalok fejlesztésében szereztem, de szívesen dolgozom az alsó tagozatos korosztállyal is. Cogniplus figyelemfejlesztéssel, gyenge vagy szórt figyelmű/ADD/ADHD tünetcsoporttal…

Vállalkozásomat gyógypedagógusként azért hoztam létre -15 éves szakmai tapasztalattal a hátam mögött – hogy hatékonyan tudjak segíteni a tanulási nehézségek/zavarok diagnosztizálásában, megelőzésében és terápiáiban a hozzám forduló…

Alapítványunk fejlesztő foglalkozásokat biztosít az – állandó ellátottak részére napközbeni ellátás keretén belül 4 éves korig – fejlesztő foglalkozásokat, tématréningeket szervez terápia jelleggel 10 éves korig – komplex…

A Kerek -Világ Ház Alapítvány megalapítása előtt  célunk az volt, hogy a segítségre szoruló gyermekek és családjuk számára elérhetővé tegyük az idegrendszert fejlesztő terápiánkat. Ezt megelőzően 10 évig  ideggyógyász- neurológus támogató…

Dr. Kovácsné Hajdu Zsuzsanna vagyok, logopédus-gyógypedagógus, angol szakos nyelvtanár. 23 év óta dolgozom logopédusként. Szeretek emberekkel foglalkozni, jó szívvel, örömmel végzem a hivatásomat. Folyamatosan képzem magam, hogy minél hatékonyabban…

A June Fejlesztőházban csecsemőkortól az alsó tagozatig a komplex fejlesztés kiterjed a mozgásra, a beszédindításra, majd a beszédre, bizonyos életkortól a rajzoló-, író mozgásokra, ritmusra, térben való eligazodásra, a figyelemzavar, hiperaktivitás…

Magyar nyelv és irodalom szakos tanárként végeztem, majd az alkalmazott nyelvészeti doktori képzés alatt az ELTE BTK Fonetikai Tanszékének oktatója lettem. Főként a nyelv- és beszédfejlesztő tanári képzésen oktattam elméleti és módszertani…