Hofferné Dér Edit vagyok,2011 óta foglalkozom iskolaéretlen, megkésett beszédfejlődésű óvodások, valamint figyelem-, viselkedési-, és tanulási zavaros kisiskolások komplex fejlesztésével: Alapozó terápiával, Nild terápiával. Beszédészlelés-és…
A CSILLAGJÁRÓ FEJLESZTŐHÁZ Budaörsön működik, de szeretettel várjuk a környező településekről érkezőket is. A Csillagjáróban 2 tornaszoba 1 foglalkoztató és egy 400m2-es kert várja a gyerekeket, melyben a játékok között egy mezítlábas labirintus…
A családias és vidám légkört biztosító Bagolyzugban, szakképzett és nagy tapasztalattal rendelkező pedagógusaink mozgásterápiák, tanulási formák és szabadidős tevékenységek széles választékát kínálják, hogy a gyermekek a lehető legjobban fejlődjenek…
Szakvizsgázott fejlesztőpedagógus-tanító, Alapozó mozgás, homloklebeny, NILD és AIT terapeuta vagyok. 1990-ben szereztem tanítói diplomát. 14 évig tanítottam alsó tagozaton. Itt és saját 3 gyermekem kapcsán találkoztam a tanulási problémákkal.…
Pili Brigitta vagyok, 2001-ben végeztem a Kaposvári Egyetem Pedagógiai Karàn. Pedagógiai tapasztalataimat 2014-ben kezdtem el bővíteni, amikor egy speciális terápiát az AIT- Hallási Figyelemfejlesztő Terápiát (Auditory Integration Training )…
Gyógypedagógus-logopédus vagyok. Az Újpesti Egymiben dolgozom, autista csoportban. Fejlesztek autista, értelmileg akadályozott és részképesség problémás gyermekeket. Nild terapeuta, Meixner terapeuta vagyok. Logopédusként foglalkozom még…
A Pázmány Péter Katolikus Egyetemen végeztem magyar-kommunikáció szakon, a magyar mellett elvégeztem a tanárképzést is, de ekkor még nem gondoltam, hogy ez utóbbinak hasznát is fogom venni. Végül a saját gyermekeim ébresztettek arra rá, hogy a…
Logopédus tanár – hallássérültek pedagógiája szakos terapeuta
Óvodapedagógusként kezdtem pályámat, majd tanítóként, történelem tanárként tevékenykedtem. Az évek múlásával a kihívás iránti igény mellett fontos szerepet kapott munkám folyamán az eltérő képességű gyermekek fejlesztésének, segítésének igénye, mert…
„ Abban hiszünk, hogy minden gyermek képes tanulni és minden gyermeknek jár értelmi és érzelmi képességeinek optimális kibontakoztatása. És azért tevékenykedünk, hogy a gyerekek is tudják, hogy képesek rá. “